2010-08-12

Jag DÖR

Jag sitter på bussen till Stockholm. Det tog mycket blod, svett och tårar att komma med den här bussen. Min Swebuss till Stockholm gick 18.15. För att hinna till den var jag tvungen att ta en buss från mig vid 17.35. Jag slutade 16.45. Jag hade cirka gurka 30 minuter på mig att packa. Well, you can do the math. Naffe är en fåfäng tjej som ska på photoshoot, spendera 3 dagar med syrran (som bara är sådär naturligt snygg i allt) och posa på en photoshoot i fåfängans stad. Trots lyckades jag packa i tid och var nästan framme vid busshållplatsen 17.32. Då ser jag hur bussen bara vinar förbi mig. Ödet. Jag kommer ALLTID att vara försenad till ALLT.

Men slutet gott allting gott. Cyklade som en idiot, hämtade upp grejer från F's mamma som ska tas med till henne och sitter alltså nu på bussen. Applåd! Ridå.


Svettig, ful men glad.

2 comments:

Anonymous said...

oh my god you were late??? no way!! i would have never had guessed in a million years!!! o_o

- A

Naffe said...

Asshole.