2010-08-27

Dålig dag?

Sorry sorry sorry att jag inte uppdaterat bättre idag. Redan när jag vaknade i morse visste jag att det inte skulle bli en bra dag. Men det blev ok till slut. Jag började dagen med att prata med min älskade pojkvän som sade att han hade saknat mig en massa när jag varit borta, men jag var så deppig att jag bara hummade och mumlade frånvarande hela konversationen... Ingen bra start alltså. But I love you, A.

Sedan åkte jag över till Eeesofie och hälsade på henne och hennes familj i deras nya fina lägenhet. Kan ni förstå att jag har känt Eeesofie så länge att jag har fått se hennes syster Emilia växa upp från nyfödd bebis till en liten tonåring?! 12 år! Love you!

Jag hade lovat min älskade bror att om han klarade sin omtenta så skulle jag bjuda honom på sushi. Eftersom jag är världens bästa syster bjöd jag syrran med. Man har ju ändå fått löning nu, cash cash cash... Vi käkade ok sushi på Wasabi. Åh, vad jag saknar Yukikos i Uppsala. Efter sushin åkte vi hem och myste framför Den sista samurajen med Tompa Cruise.

Nu har jag alltså fixat lite bilder från Italien för er. Hugg in! Ni har faktiskt förhandstitt, eftersom bilderna inte kommit upp på Facebook ännu... Nu ska jag sova, för jag är ändå inte särskilt underhållande idag. Puss!

No comments: