2010-08-18

Rösta!

Har varit ute och gått en lång (låååång) promenad med mor och far i en timme. Det var trevligt. Vi diskuterade politik, islam och andra saker man brukar diskutera med sina föräldrar (?). Jag älskar att alla i min familj har så starka åsikter och vet hur man för en riktig diskussion.

Vet ni vad ni ska rösta på i höst? Om ni fortfarande velar eller inte vet tillräckligt mycket kan ni gå in på Valpejl och göra deras test. Jag vet vad jag ska rösta på och testresultatet stämde bra in på det! Rösta för fan! Vi får inte låta Sverigedemokraterna nå 4%-gränsen. Inte bara för att de är smygrasister utan för att de är rena idioter.

Men det här är ingen politisk blogg. Så vi övergår till att prata om lite trevligare ämnen. I morgon startar Linköpings Stadsfest. Dock jobbar jag 14-18, men kanske blir lite mys på stan med Eeesofie imorgon? Hoppas.


Dags att sova?

No comments: