2010-08-31

Sushi och invandrarskämt

Jag har en vän som är poet/matematiker/sufflös. Jag har en vän som jag alltid drar invandrarskämt med. Jag har en vän som ger mig magknip av skratt. Jag skrattar till och med när vi säger hejdå. Idag träffades vi igen efter ett år! Nu har jag inte bara träningsvärk i mina icke-befintliga magmuskler utan skrattvärk. Den bästa värken! Vi käkade sushi, mobbade sushikocken och skrattade ihjäl oss åt varandra. Och med varandra. More skrattdejter to come! Vilken tur då att vi bor så nära varandra, typ på varsin sida av Fyrisån!


Vi gick till sushistället som ligger under Terassen, men vi fick sitta uppe på Terassen. Skumt.


Poetens många ansiktsuttryck

9 bitars sushi efter 55 min poweryoga - himmelriket!

1 comment:

Alma Kirlic said...

Jag skrattade till och med på vägen hem. Tack för igår!!!