2010-08-02

Tråkig lista

Du heter: Naffe Nguyen (vill inte skriva ut hela mitt riktiga namn)

Smeknamn: Meo, Pumba, Wizeo, babe...

Låt som när du är ledsen sörjer till? Goodbye my lover - James Blunt och valfri Coldplay-låt

Beroende av: Salt&Vinaeger chips

Vad tror folk om dig? Att jag alltid är glad och lycklig.

Stämmer det? För det mesta...

Vad får du oftast komplimanger för? Från tjejer: håret. Killar: läppar och... ja, ni kan ju gissa.

Hur imponerar man på dig? Man ska ha självförtroende och humor. Om man kan laga mat, har man halva inne.

Brukar du skratta för dig själv? Hela tiden! Speciellt åt mina egna skämt!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: <3 dig :3 händer? (från min syster)

Var bor du? Just nu Linköping, i höst Uppsala.

Trivs du där? Nja... Älskar att vara med min familj och mina vänner dock.

Har du haft sex idag? Nej, buhuhu.

Hur svarar du i mobilen? "Heeeeeej" till mina nära och "Hej, det är Naffe" till främlingar.

Vem ringde du senast? En kollega av misstag.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Ingenting, eftersom jag inte visste att jag ringde.

Antal timmar sömn inatt: Fem.

Sov du ensam? Ja, buhuhu.

Brukar du komma i tid? Nej, är en otrolig tidsoptimist och skäms för det.

Hur känner du dig nu? Trött och grå.

Vanligaste färg på dina kläder? Svart

Vad tycker du om fötter? Jag har jättesöta fötter!

Vad saknar du? Min pojkvän, duh. En egen lägenhet.

Hade du en bra kväll igår: Ja! Kollade på Inception med syskonen. Grym.

Favoritdryck på morgonen: Allt från te till avslagen cola.

När brukar du oftast gå och lägga dig:

När jag jobbar tidigt: midnatt-01, annars vet man aldrig...

Är du blyg? Ibland.

Sysslar du med någon idrott: Vanligtvis yoga, stepmaster och jogging. But for the moment, nope.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, bara attraktion!

Har du spytt offentligt? Ja, 2 gånger pga alkohol.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

Ragga på en tjej på det sättet jag vet att de vill bli raggade och sedan ha sex förstås!

Är du nöjd med ditt liv? Jättenöjd! Så mycket kärlek!

Är du bortskämd? Ja.

Vad gör du i morgon? Jobbar 8-12, hämtar pappa som kommit hem från Vietnam, umgås med pappa, jobba 18-21, sova.

Vad är det värsta du vet? Sniglar, tråkiga människor, kommunism...

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, de bästa!

Vad är det finaste du fått? När jag gick i sexan önskade jag mig ett par skyhöga boots och fick dem i födelsedagspresent! Jag kände mig så cool, men de gjorde ont som fan.

En speciell dag du minns? Är lite dålig på datum, senil som jag är.

Du samlar på: Vykort och skor.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma, BFF eller en stackars pojkvän.

När grät du senast? Titanic häromdagen, men riktiga tårar för några veckor sedan.

Vad skulle du göra om du vann en miljon? En miljon räcker inte länge, men bjuda min familj på en valfri resa, betala tillbaks mitt csn-lån och spara resten.

Vill du gifta dig? Med rätt person, ja.

Vill du ha bar? Jag vill ha bebisar men inte barn... Jag är alltså inte redo.

Är du musikalisk? Jag är dålig på trummor, synth, gitarr, elbas...

Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten eller cola (efter USA är jag förstörd)

Bor dina föräldrar tillsammans? Ja.

Har du någon gång gråtit dej till sömns? Som den dramaqueen jag är, självklart.

Biter du på naglarna? Nej!

No comments: