2010-08-02

Stackars er!

Tycker lite synd om er. Eftersom jag jobbar morgonar och kvällar, så blir det inte mycket bloggande förrän sent sent på natten. Och när ni vaknar och läser det morgonen därpå är det ju som om att läsa gårdagens eskapader och då är det ju inte en blogg. En blogg ska ju kännas att man är med bloggaren hela dagen!

Men om sanningen ska fram så har jag extrem bloggtorka. Har ju mest bara postat tråkiga listor eller någon webcambild då och då. Vet inte vad jag ska skriva om! Det regnar, jag saknar min pojkvän och jag jobbar. Det sammanfattar mitt liv just nu.

Imorgon kommer far hem från Vietnam i alla fall. Hoppas han har några presenter med sig! Om vägen till min systers hjärta går igenom hennes mage går min genom presenter. Jag är en bortskämd tjej.


Det här smycket i äkta sköldpaddsskal fick jag av far senast han var där.


Såhär ser det ut på. Åh, vad jag saknar mitt långa hår! Svart är ganska snyggt ändå...

No comments: