2010-08-19

Belgisk choklad

Mina kära vänner! Ursäkta uppehållet idag. Det har varit en konstig dag. Vaknade vid 10.30 och skypade nästan 2 timmar med min fina man. Det är konstigt, tiden kan gå, tvivlet byggs upp och man ger nästan upp. Men så fort man ser honom le smälter man som en isglass i Quatar. Suck.

Fick ett mysigt samtal från min Soulie idag också. Alltid lika mysigt att prata med henne. Saknar dig, babe, och hoppas vi ses snart i Uppsala! Käkade himmelsk lunch med mina föräldrar och jobbade 14-18. Regnet öste ner utanför mitt fönster på jobbet. Sedan hämtades syrran på stationen och brorsan, som har flyttat hemifrån, kom hem. Idag käkade hela familjen middag ihop på väldigt, väldigt länge! Mys.

Konstigt blogginlägg. Men det är kanske för att jag stannar upp varannan mening och läser lite i sista Harry Potter-boken. Ska återgå till den. Några belgiska tryfflar till det. Egentligen är det konstigt att jag inte är totalfet... Bra gener kanske.


No comments: