2010-08-30

Introduktionsdag

Jag har alltså äntligen flyttat in hos Oppa. Gårdagen var kaotisk men rolig. Så fort jag kom fram på stationen stod Oppa redan färdigdressad i träningskläder och så fort jag kom in i lägenheten såg han till att jag bytte om till träningskläder.

Vi gick till Campus1477, det nya gymmet för studenter som är ultrafräscht och modernt! De har ju tv och iPod-dockningstationer på sina crosstrainers! Efter träningen (som jag pinsamt nog känner av idag) bar det iväg hemåt där filmkväll med hela gänget väntade. Mo&Mer, Mexicano (Welcome to Sweden again!), BFF, Oppa och jag. Multinationellt!

Nu sk jag iväg på introduktionsdag för exjobbet och sedan gymmet med Mexicano. Hoppas bara att allt gått rätt till och att jag är registrerad. CSN lär jag ju aldrig få. Suck.

Idag håller vi alla tummarna för Toby, A's hund som har skadat sitt ben! Hoppas fina Bobo blir bättre snart!


Nice med utsikt över gågatan!

No comments: