2010-08-22

Chicks

Kom nyss hem från en supertrevlig kväll ute med mina tjejer. Kan ni förstå att vi känt varandra sedan gymnasiet? Alltså i 8 år nu! Vi börjar bli gamla... Det var grymt roligt att höra om allas liv och vad som har hänt sedan sist vi sågs, vilket var typ 1 år sedan för min del. Alla är sig lika och vi faller in i samma roller vi hade i gymnasiet. Vi firade även F's födelsedag och bjöd henne på en Margarita, hennes favvodrink! Den smakade dock GT... Men grattis, min vackra F!

Efter maten gick vi vidare till Steve's Coffee, stället där vi satt många timmar i gymnasiet och filosoferade om livet, universum och allt. Det är mysigt men så konstigt att tiden verkar stå stilla här i Linköping... Bakom oss satt ett tjejgäng på 4 tjejer som pratade om skolan, killar och betyg och vi kände oss alla som dinosaurier. Jag ville bara vända mig om och säga "Girl, please, lyssna på en gammal tants kloka ord...".

Nu ska jag vänta på att min A ska logga in så vi kan prata lite innan jag åker till Bergamo och Milano. 4 dagar utan internet... Aaaaaah.


F firar med sin Margarita!


Mina fina tjejer på Kikkobar.


10 bitar av himmelen...


Efterrätt på Steve's Coffee, det gamla stammisstället som funnits sedan vi var barn...


Babe, can you see that the lattes are in tall glasses?!

No comments: