2010-12-28

10 små negerpojkar

Hade en helt fantastiskt mysig kväll med mina tjejer. Detta har nog inte hänt på flera år, men vi var alla 10 samlade från: USA (jag låtsas att jag bor där), London, Uppsala, Lund, Stockholm... Äntligen var vi alla samlade för en fika och 10 personer är faktiskt svårt att få plats med på ett café. Men det ordnade sig och vi hade det så mysigt! En ska gifta sig, en ska börja plugga till socionom, en ska flytta till USA (jag... eh not!). Hur som haver, kul att träffa tanterna igen.

Nu ska jag och syster käka pepparkaks-Ballerina och kolla på någon film.

Bättre bild på min fina tröja. Jag gillar färgen mullvad. Mmm, mulvad.

Det var kallt på busshållplatsen...

2 blondes & 1 retard: Maja, jag och Malin. (Varför ser jag bajsnödig ut?)

Gemensam nämnare: ingen bor i Linköping. Lisa (Uppsala), Sandra (London) och Fadia (Sthlm).

Helen, Anna J, Linnea och Anna E.

Linköpings öde gågata...

You can't wait to get here right, babe? Haha.

No comments: