2010-12-07

En riktig partykväll

Ibland har man en av de där partykvällarna då allt bara är perfekt. Alla ens favoriter är där, alla dansar sig svettiga efter den ena bästa låten efter den andre. Alla är lagom fulla och glada. Alla får kyssas (typ). Alla går på efterfest.

Åh, jag är lite sugen på en brakfest ändå. Fast usch, jag är för gammal.


Med Pimp Santa på ett av våra stammisnattklubbar, Tre. Hela gänget: Mike, Elena, Lena & Daisy. Åh mina fina vänner som nu är utspridda över hela världen...


Min soulie!


Till och med min favorit-sorority sister Alba var där!


Vi klämde på Joe... Och plötsligt var han naken på dansgolvet!


Vi träffade en kändis: Woody Harrelson! Nej, det var ju bara Julius...


Efterfest i dormsen... Good times.

2 comments:

Lilla L said...

Åååh, där kan vi snacka good times! Saknar de tiderna så, så mkt! Alla våra galna fredagar, lila gubben och bara Soulie-mys! I want it back...<3 Miss you och krya på dig! Puss

Naffe said...

Haha, jaa good times, good times! Miss you too! Puss!