2010-12-30

Nyårspuss

Det är konstigt. Jag har haft ett par seriösa pojkvänner sedan 18-årsåldern. Alltså i totalt fem år. Men jag har aldrig fått en nyårspuss. Ni vet, kyssa personen jag älskar vid tolvslaget till fyrverkerier och musik i bakgrunden... Att sedan se den personen i ögonen och lova varandra ännu ett fint år. Åh, det skulle vara så romantiskt. Men jag har aldrig upplevt det. Pojkvännerna har antingen bott på annan ort, varit utomlands eller så har det inte varit aktuellt med att fira nyår tillsammans.

Eller vänta nu... Ett år firade jag faktiskt med expojkvän och gemensamma vänner. Men det slutade med att han plötsligt berättade att han ville flytta till Asien i framtiden och att jag började gråta (jag var ganska full också) och vi kysstes inte alls vid tolvslaget. Åh, vilka minnen!

Ingen nyårspuss i år heller...

No comments: