2010-12-06

Fail

Jaha, där gick min plan i stöpet. Gick och lade mig vid midnatt om hopp att vakna i någorlunda mänsklig tid för att skriva på exjobbet. Istället blev det att jag lade mig vid 01 och vaknade vid 05. 4 timmars sömn är ju alltid bra när man ska fokusera på att skriva. Not. Har försökt somna om, men det är något som hindrar mig... Suck.

Min stackars pojkvän är sjuk. Han har "imissmyswedishgirlfriend bug" säger han och förutom det verkar han ha influensa. Poor baby. Önskar jag kunde vara där och ta hand om honom. Distansförhållande suger röv. Men snart ska han överföra pengar så jag kan boka hans flygbiljett hit i januari. Konstigt att det är mycket billigare att boka från Sverige...

Nu så, nu känner jag att jag är lite sömnig igen. Äsch, klockan är ju snart 8. Ingen idé att sova bort dagen nu. Eller..?


I made this for you! I know it's cheesy and that you look retard (not retarded)... But I hope knowing that I love you makes you feel a tiny bit better.

No comments: