2010-12-03

SSS som i Söta Snälla Sofie

Hej alla fina. Jag har, som ni kanske förstår, inte ett så händelsefullt liv just nu. Jag MÅSTE verkligen transkribera mina intervjuer och jag MÅSTE skriva på min uppsats. Jag har redovisning om mindre än 3 veckor. 22 december. Kom tillbaks då för en mer upphetsande blogg. Kanske aldrig blir mer upphetsande nu när jag har pojkvän...

Annars då? Idag har jag och min fina Sofie suttit i timmar och skvallrat, käkat choklad från USA och myst till julmusik. Hon blev så himla glad över sin present, åh jag blir så glad också! Jag älskar att köpa presenter till folk som uppskattar det. Sedan har jag bakat lussebullar med mamma som en nyss hemkommen syster har ätit upp. Nej då.

Jag och A skypade lite också. Stackarn är så stressad och orolig över sina huslån och hus, vilket gör att han har tankarna på annat håll när vi pratar, vilket gör att jag blir stressad och vill hellre låta honom vara ifred, vilket gör att han blir mer stressad för att han märker att jag inte vill prata, vilket gör att jag tror att han inte vill prata, vilket gör att vi bara sitter tysta. Haha. Dagens i-landsproblem. Jag saknar honom.



Jäser under bakduken...


Nom nom nom!

No comments: