2010-12-20

Ok babe, I'll blog about it...

God morgon, vänner. I morgon vid denna tid är jag förhoppningsvist klar med min presentation och har fått konstruktiv kritik från min examinator och opponent. Då kommer jag att vara så glad! Så så så glad! Vaknade i morse efter 4 timmars sömn, men jag ska hålla mig vaken nu så att jag kan gå och lägga mig tidigt ikväll.

Min pojkvän är så rolig. Han tycker att vårt förhållande och hela den här situationen är romantisk. Jag tycker att kunna ses varje dag och att skämma bort varandra då och då är romantiskt. Men han menar att satsa 100% och vara kär i någon som är tusentals mil bort som man träffar max 3 månader per år och ändå försöka få det att funka är romantiskt. Sedan länkade han mig 10 filmer om långdistansförhållande och tips på hur man får ett långdistansförhållande att fungera.

Ibland säger den här killen precis det jag vill höra. Fantastiskt.

1 comment:

Erica aka sweden said...

Han är fan för bra för att vara sann.. Men så är han ju den DU har valt så it makes sence.. Men shit alltså. Kan han inte ta o ringa upp Yemi o ge lite tips?