2010-12-16

Julmurra och lussekurra

Min underbara, mysiga kväll i bilder med Lisafisa och Björnie.

Lisa smälter smör och Björn smiskar Lisa.

Björn knååådar...

... medan Lisa skålar ("men det här är ju inte mitt glas!").

Degen jäser...


... Äntligen får vi baka!

"Nej, de ligger för tätt!"

"Du har mjöl på din haka!". Åh, min fina Lisa!

Snö på Uppsalas gågata!

Eller ja, slasksnö... Snölbollskrig?

Färdiga!

Muhammad var vår personliga lussebullsvakt.

Mys i soffan till Angelina Jolie's Salt och Easy A.

See what it says, babe?

Björn och Lisa-humor...

2 comments:

Lisa said...

Så försöker du skylla på mig! Jag bakade faktiskt bara sniglar, inga snoppar! :P

Oppa said...

Lisa är nog snuskigare än hon vill medge. Sniglar kan ju lätt associeras med penisens vän ;) Penis är för övrigt Naffes favoritord och don har man ju fått lära sig! :D

Dessutom är det Naffes penis som är på bilden!