2010-12-08

Inte lika glad...

Åh, jag är så jävla trött. Så jävla trött. Har suttit non-stop framför datorn hela i 13 timmar nu, förutom en middagspaus och en promenad till Konsum. Min rygg klarar inte av detta. Det är bara 8 jävla dagar kvar till inlämning av uppsats. Suck! Har i alla fall skickat iväg min kategorisering till min handledare nu. Får se om jag är på rätt väg eller jag har varit helt ute och cyklat.

A's jävla flygbiljetter har stigit massa i pris nu på den hemsidan jag tänkte boka, så han ska boka dem på egen hand. Jag är trött på att vara den kärleksfulla och förstående och inte få något tillbaka. De senaste dagarna har han bara varit allmänt grumpy. Och nu känns det som om han skyller på mig för att han inte får billiga biljetter. Ok, han är sjuk, trött, stressad. Men jag försöker här borta. Gör fåniga bildcollage för att muntra upp honom, försöker leta billiga biljetter, skickar julkort till honom och hans familj, skickar gulliga sms, gör planer för januari... Även om jag inte har tid. När jag är sjuk, är jag väl ändå trevlig mot honom?

Äsch, ska gå och lägga mig. God natt, mina vänner. Tack för att ni finns där och får mig att le i alla fall.

No comments: