2010-12-07

Fap fap

Haha, fick ett roligt sms från min syster. ""OMG, din bikinibild på bloggen o.o Fapfap". Jag smsade förvirrat tillbaks "Vad är fapfap?" medan jag googlade av misstag "flap". Flap betyder "whore" så jag blev lite sårad att min syster tyckte jag var en hora. Sedan googlade jag "flapflap". Mina vänner, googla inte det på jobbet eller i skolan eller om ni sitter bredvid mamma, som jag gjorde. Men sen svarade min syster som svar på: "Nej, har alltid tänkt att det är ljudeffekt för masturbation när något är attraktivt, brukar va det i manga D:". Vet inte riktigt hur jag ska ta det heller. Betydelse av fapfap på Urban Dictionary.

Ok, det är en bikinibild, men det är så jag ser (såg) ut på stranden. Inte så farligt väl? Eller? Too much?


Något som är too much är ju oufits från Pridefesten... Älskar dig, systra mi!

No comments: