2011-10-13

God morgon och god kväll!

Kom nyligen hem från en fantastisk god middag hos mamma. Måste ju ära dem med ett besök då och då. Vilken dag det har varit! Började dagen med att gå upp klockan 8 för att skypea med min pojkvän i en timme. Han är så himla fin ibland. Anyways. Jag käkade frukost och drack te medan han käkade middag (kl 23...). Kan ni förstå att han kommer att vara här 4 december? Det är ju typ bara 7 veckor kvar! 7?! Suck.

Dagen gick nog ganska bra. Var allmänt fokuserad och ostressad. Löste ganska många av kollegornas datorproblem och fick en komplimang av en gammal gubbe som löd "Du är alltid så trevlig och glad! Alltid när jag kommer till dig, så är du så trevlig!". Åh, ibland har man verkligen ett tacksamt jobb. Och ibland vill man bara ge folk en bitch slap. Får inte glömma att det faktiskt är sjuka människor som jag jobbar med.

Vet inte varför jag inte bloggat idag. Sorry! Ska bli bättre imorgon.


Dricker te från Emelie i mugg från pojkvännen.

No comments: