2011-10-06

Just do it!


Imorgon startar min 8 dagars jobb-vecka. Jobbar hela helgen, ska upp till Arlanda på tisdag för en endagskurs för läkemedelsansvariga och jobbar sedan non-stop tills nästa helg. Puh, det kommer att bli tufft, speciellt med det datorkaoset som råder just nu. Men men, det är bara att möta varje kund med ett leende och ta en kund i taget!

Ibland undrar man om man verkligen jobbar med vad man vill. Jag menar, jag stormtrivs med mitt jobb, mina kollegor och att varje dag möta olika människor och olika farmacevtiska problem. Men är det här allt? Följer jag verkligen mina drömmar? Vad har jag för drömmar? Jag är inte rädd för att följa mina drömmar. Men vad är mina drömmar?

De frågorna ställde jag mig när jag hade lyssnat klart på Steve Jobs' tal vid Stanford's University. Ingen har väl missat att han gått bort. Vilken visionär.


RIP Steve Jobs

No comments: