2011-10-25

Jocke, min Jocke!

Kolla vad min älskade mr Tightass har skrivit om mig på sin blogg! Han är så himla söt! Han är faktiskt en av de få vännerna som verkligen är noga med att visa hur mycket han tycker om sina vänner med små överraskningar och presenter. Han är lite som jag. Vi gillar att fixa och trixa för att göra människor glada. Vi jobbar ju båda med service så det kanske sitter i ryggen nu. 

Vi har känt varandra sedan vi gick i åttan på högstadiet, ände sedan den där kvällen då Jack presenterade oss för varandra och vi alla kollade på skräckfilm hos Amanda och hade snöbollskrig! Minnen... Och nu har vi känt varandra i typ 10 år! 10 år! And so many more to come, darling! Men jag blev hemskt glad för denna lilla hyllning i alla fall. Love you too, lilla grisen! (Kallar honom gris för att han grymtar som en liten gris när han får sina skrattanfall. Världens sötaste!)

På min inflyttningsfest i oktober, 2011

I Prag, april 2011

Tusen och en natt-fest på Jacks och Jockes
 födelsedag, 2010

Ute och shotar lakritsshots, sommaren 2010

No comments: