2011-10-23

Soffans och Bolo's fest

En fantastisk kväll som sagt. Vinet och spriten flödade, alla skrattade och dansade och hade fantastiskt roligt. Festen började med en middag klockan 19 och avslutades med ringdans för alla som överlevde kvällen på Harry's. För vissa blev gratis alkohol lite för mycket... Men sammanfattningsvis var det en riktigt rolig kväll och jag hoppas att Sofie och Kojo hade roligt! Tack för en underbar och lyckad fest!

Här är några av mina favoritbilder från kvällen. Hade på mig min Michael Kors-klänning och BCBG-pumps kvällen till ära. Sofie var så himla fin i en klänning H&M by Lanvin! Mer bilder kan ni se här, klick klick!

Den snygga värdinnan och snygge
värden

Sandra och Sofie - alltid stylish!
Min snygga  soulie och jag! Tack för
 att du ville vara min +1! 

Cool bild på middagssällskap (och Lenas kanelbulle-huvud)

Födelsedagsbarnen bjöd på
 gratis alkohol!

En riktigt rolig och intim lek!

Min vackra vän öppnar presenter!

Jag och b-day boy himself med sin
present!

Glada tjejer!

Haha, Lena och Sofie får Anton med på KA-TA-STROF!

Mmm, goda tårtor!

My lovely ladies!

Sofie med sin goa, härliga bror Adde
(som jag känt sedan han var 6 år
gammal och kortare än mig)

No comments: