2011-10-29

Halloween Party 2011?

Snart är det Halloween. Jag har varit med om en del riktigt roliga Halloweenfester, men hur blir det i år?

Min första Halloween-party i USA! Förmodligen en av de galnaste och roligaste festerna jag någonsin varit på! 

Erotic Zone Ball i Sacramento 2009. Den konstigaste och största festen jag någonsin varit på... Det var som en stor hangar med nakna, fulla och höga människor.

Halloween 2010 firades med min kusin och hans vänner på Dream Ultra Lounge i Sac! 
Men i år då? Blir det någon fest i år? Ska jag klä ut mig till något roligt? Kommer Jocke att ha fest?

Var detta min Halloweenfest för 2011?

1 comment:

Jocke said...

sorry love ineg fest hos mig iår men funderar starkt på Slivers party nu på lördag^^
Tycker du hänger på. Jag får oxå besök från Stockholm och hon vet inte om att jag tänkt klä ut henne ^^
Något rött kanske :D