2011-10-12

Sofie 25 år!

Såhär var det. Igår kväll insåg jag att en av mina äldsta och bästa vänner, älskade Sofie skulle fylla 25 år idag. Inte kan hon väl bara gå runt som en helt vanlig dag, tänkte jag. Så jag frågade om jag kunde komma förbi medan jag planerade att hennes vänner skulle med och överraska med tårta. Men det blev att hon skulle komma förbi mig och sedan kanske skulle vi gå på bio. Jag köpte tårta på lunchen och skickade meddelande och ringde runt till hennes vänner för att de skulle infinna sig hos mig en kvart innan Sofie skulle komma. När Sofie ringde på och jag öppnade dörren sjöng jag, Alex, Kojo, Sandra och Krille "Ja må hon leva" och hon hoppade nästan i taket av chock! 

Fantastiskt roligt. Det blev en mysig kväll med tårta, vin (för tjejerna) och te (för killarna, lite fjolligt...). Kvällen avrundades på McDonalds (det blev det till slut, Sandra & Krille...) eftersom allt annat var stängt. Det kändes lite som cirkeln slöt. När vi var 15 satt vi där och käkade cheeseburgare och snackade skit och nu är vi 25 och sitter där och käkar cheeseburgare och snackar skit.

Hoppas du blev glad, min fina vän! Hoppas på många fler år med dig. Grattis än en gång, Sofie!

Sofie Viktoria Solveig skär upp sin fina Viktoria-tårta

Tjejerna tittar på när Kojo tar en riktigt fjollig liten tårtbit! 

Jag och fina Sandra (som ser lite sur ut på den här bilden)! Titta på hur jag bara vräker i mig tårta...
Haha, rolig bild... Jag petar i ögat, Sofie ser bajsnödig ut, Sandra ser mogo-arg ut och Kojo stirrar skrämt på mig!

Min vackra Sofie, äntligen 25 år! 



1 comment:

Sandra said...

Oja vilka otroligt smickrande bilder på mig :p