2011-10-12

A little bit better

Idag var en lite bättre dag. Jag har helt enkelt insett att jag måste slappna av och stressa mindre på jobbet. Idag var jag extra noggrann och extra trevlig mot kunderna och det blev till slut en riktigt bra dag. Hade ett bra samtal med chefen och hon sade att hon också gjort fel och att alla gör fel ibland. Man måste bara vara medveten om sina brister och jobba på det. Jag vet att jag är slarvig och för snabb ibland och det enda jag kan göra är att sakta ner och var mer noggrann. Känns bra idag.

Dessutom har jag haft en fantastisk kväll med goda vänner, tårta och vin! Jag kom på den fabulösa idén att överraska min älskade Sofie på hennes 25-årsdag med lite tårta och sång. Ska posta lite bilder snart. Ska bara dricka upp mitt goda vin och diska de övergivna tårt-assietterna först!

Naffe med vin är en glad Naffe!

No comments: