2011-10-26

Känns bra igen!

Ni vet att det har varit lite tufft på mitt jobb på sistone. Men nu känns det bra igen. Jag har struntat i att stressa. Jag går igenom allt noggrant och tar min tid. Jag bryr mig inte om att bli irriterad på kollegor som inte verkar göra sitt jobb lika effektivt som mig. Jag går på lunch och går hem när jag ska, istället för att jobba över och bli irriterad på det. Jag har lärt mig av mina misstag och gör nu ett (förhoppningsvis) ännu bättre jobb! Detta fick jag bekräftelse idag när en medelålders kund sade: "Jag sade till din kollega häromdagen att det har börjat en ny tjej på det här apoteket och hon är helt fantastisk!" 

En liten stund senare kom en kollega fram till mig och sade "Naffe, du är bäst alltså. Du ser allting, du kan allting och du är överallt! Du är så duktig!"


Känns bra att vara i sitt esse igen. Kämpa på därute, mina farmacevtvänner! Det är ett otacksamt och stressigt jobb vi har, men det känns ju bra att kunnagöra en insats för sjuka människor därute, eller hur?

1 comment:

Oppa said...

Har alltid vetat att du är bäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääst! :D