2011-10-12

Hårresande

Kanske dags att sova? Min söta kollega Kerstin undrade idag om jag sov tillräckligt? Haha, undrar om jag verkligen ser så sliten ut? Sedan, när jag berättade om mina planer för Sofie undrade hon om jag alltid är en sådan underbar tjej? "Hur ska det gå när du är så här urgullig och underbar mot alla? Det kan ju bara gå bra för dig!" frågade hon. Alltså, jag måste verkligen ha världens gulligaste arbetskamrater.

Sitter och spanar på plattång. Jag har ju tappat bort min röda, fina plattång. Har ingen aning var den kan ha tagit vägen mellan alla flyttar och resväskor senaste året... Funderar på en italiens Ga.Ma CP1, ska tydligen vara suverän och prisvärd! Hmm, klick klick? Är lite sugen på Morrocan Oil för håret också, mitt är ju så himla slitet nu efter färgningarna... Någon som har provat?

Någon som har någon erfarenhet av Ga.Ma-plattänger?

No comments: