2011-10-20

Life

Ok, jag erkänner jag har inte börjat städa ännu. Men eftersom jag går upp klockan 9 varje morgon så kan jag faktiskt gå och lägga mig kl 1-2 utan att missa mina 7 timmars sömn, som jag behöver. I och för sig mår jag väl bäst när jag får sova 10 timmar, men man kan inte få allt i livet.

Jag kollade lite på Facebook. Nu har ju Facebook funnits i ett par år och det är alltid roligt att följa mina vänners profilbilder. Ni vet, först är det bilder från studentbalen, studenten, första stora resan utomlands, festbilder från universitetet, fler resor, examen, bröllop, bebisar... Japp, de sistnämnda bilderna har börjat komma upp nu bland mina vänners bilder. Ingen panik, ingen panik, intalar jag mig...

Såhär skulle mina bilder kunna se ut:


Studentbal...

Sedan studenten...

Festade järnet i Uppsala, här på min första valborg i Uppsala...
Första långa resan själv till Taiwan
och Hong Kong

Första resan med pojkvän,  här i Kreta
Mitt livs äventyr i USA!
Examen!
Snart?

Snart?

4 comments:

Riccardo said...

Snart!? :-)

Naffe said...

Not too soon! ;)

Riccardo said...

I see, I thought I had to prepare for a wedding in California (cool!)

Naffe said...

Haha, if/when it happens you know you two are invited!