2009-12-01

Big Bad Wolf

Sitter i dormsen och "pluggar". Min söta lilla L sitter och pluggar och nickar till sin gangstah-musik! Så sött! Hon vet verkligen hur man gör mig glad!

Själv dreglar jag på Taylor Lautner-bilder som en gammal lammköttsugen tant. New Moon var väl inte den bästa filmen jag sett, men tillsammans med alla fjortisar pep jag hysteriskt och kramade närmsta arm jag fick tag på så fort jag såg honom. Jacob Black. The Wolf Boy. Men kolla på detta, hur kan man motstå den här unge mannen?




2 comments:

Erica aka Mami said...

Men eooch! Vad har du för smak??!! Han är ju såå sliskig! Not snygg! Du är mycke snyggare, way above his league!

Naffe said...

ERICA ERICA, har du ens sett filmen? Han ar ju varldens mysigaste, snallaste, underbaraste, finaste, raraste, mest omtanksamma kille!!