2009-12-27

Black Jack

Idag har jag shoppat lite på mellandagsrean i ett stort mall här i SJ (visar er resultaten i morgon om jag får Elin Kling-ryck). Jag har hängt med "släktingarna" så klart (jag vet det börjar bli lite tjatigt att tjata om dessa "släktingar"). Jag har även blivit spöad i Black Jack. Vad säger man otur i spel, tur i kärlek? Gäller inte mig i alla fall! En lite överförfriskad vän (en relativt snygg vietnamesisk man) till min "morbror" frågade mig 4 gånger om min herrklocka var min pojkväns... Undrar om han menade något med det?


Sol, berg och palmer - my kind of winter.

Föresten, jag har inte berättat om min lilla fling på flyget till Boston. Var sjukt stressad och svettig när jag boardade. Dog nästan när jag såg att en ung kille med rufsigt brunt hår, fylliga läppar och vanlig amerikansk hiphopstil satt bredvid min plats. Vill ju inte svetta ner stackarn. Han var oerhört artig och bjöd på godis och tuggummi till hans medpassagerare. Jag tackade nej till godiset men hade inte hjärta att tacka nej till tuggummit. Efter det började vi chitchatta lite om allt mellan himmel och jord. Vi tog även en massa coola kort på Salt Lake. Vi skulle båda transfer i SLC med nästan exakt samma väntetid. Så när vi gick av planet frågade han om jag ville hänga med och käka lite. Vi käkade varsin bagel. Han berättade att han skulle kanske flytta från Sac nu när han var klar med sin utbildning. Min vanliga tur med killar, tänkte jag. Sedan var han en gentleman och väntade med mig vid min gate tills mitt plan skulle boardas. När de började kalla folk till gaten frågade han "So, you want my number?". Jag gav honom mitt och han gav mig en varm kram. Sedan boardade jag.

2 av många bilder vi tog.

Poängen med historien är att han addade mig på facebook idag efter några gulliga sms fram och tillbaka. Och jag ser att killen är född 1990. Lammkött. Färskt! Jävla Facebook. No more mr. Flight 1170 for me!


Så här glad var jag i morse när 3 tjejer skrek på mig att jag skulle måla deras naglar. Sverigeinspirerad skjorta från American Eagle Outfitters.

4 comments:

anonyyymmus är väl säkrast med du vet nog vem de är ;) said...

Been there done those.. ojdå.. så får man inte säga. Go fore it säger menade jag, du är ju faen en ungdom själv ju! Ooooo nu är de nääära!! Puuuuuss

Naffe said...

Hahhaha... Så klart vet jag vem detta är! ;) Jag kan väl fan inte dejta någon som är yngre än min syster!!! Barnarov!! :) Puuuuss

Unknown said...

Fan, är det här en trend? Träffat nån form av fling som är ett år yngre än mig. Har fan ALDRIG hänt förr. Börjar vi bli gamla?

Nu har jag f.ö. prokastinerat i flera timmar på din blogg och två saker slår mig; är sjukt avundsjuk, speciellt på shoppingen, och fan vad jag saknar dig. KRAM

Naffe said...

Amanda, min kära! Tror nog på teorin att vi börjar bli GAMLA! Lammkött är ju gott! ;)Aaaawe sötis, kom hit och shoppa med mig, det är galet! Saknar dig! PUSS