2009-12-15

Boyfriends

Jag har alltid varit en tjej som trivts bra i killars sällskap även om jag har många riktigt bra tjejkompisar. De är enklare, snällare och helt enkelt skönare att hänga med. Man får bra råd och tips ur en killes synvinkel! Mina killkompisar är verkligen de bästa man kan ha! Finare killar finns inte. Vissa av dem har jag känt i nästan ett decennium. Åh, vad jag saknar er! Skulle behöva era varma kramar och tafatta råd nu!



Mina kära killkompisar. Var är ni när jag behöver er som mest? Love you!

5 comments:

Oppa said...

We want and need you too! Miss ya!

Alma Kirlic said...

Va?! Är killar skönare att hänga med? Killar?

Ursäkta att jag brusade upp så där. Det var inte som att jag tog åt mig. Jag vet inte vad som flög i mig.

Naffe said...

Oppa: Tack!
Haha, Alma du är för söt!

Anonymous said...

Vi saknar dig också, sweetie! <3
Har varit upptagen på sistone, men skall nu uppdatera mig vad gäller dina eskapader over there.

Som kille måste jag dessutom tillägga: hot pic du har lagt upp som visningsbild på din blogg. ;D

Token Black Guy said...

Ha vad gulligt...tackar lilla syster, miss u