2009-12-15

Chanel no 5

De här reklamerna får mig att vilja sätta mig i bilen, köra till Arden Fair Mall och köpa Chanel parfym på studs! Även om Chanel no 5 parfymen doftar som gammal Östermalmskärring. Älskar parfymreklamer!


Audrey Tatou måste ju vara en av världens vackraste kvinnor! Blev sugen på att kolla på Amelie de Montmartre nu!


Nicole Kidman är kanske inte min favorit, hon är för botoxad och spelar alltid kall bitch. Lägg även till att hon byter accent från brittisk till amerikansk hela tiden under 2 minutersreklamen.


Keira Knightley för Coco Mademoiselle. Perfekt. Hon är ju så snygg!

Vilken gillar ni bäst?

3 comments:

Alma Kirlic said...

Men Naffe, Keira Knightley är väl inte snygg? Jag tycker att hon är extremt överskattad. Jag tror att hon får jobb enbart för att man behövde fylla luckan i Hollywood när Kate Winslet blivit för gammal.

Alma Kirlic said...

Men för att inte låta som en gnällspik håller jag med om att Audrey Tatou är väldigt vacker. Och att parfymen luktar som Östermalmskärring. :) Jag undrar vilken effekt reklamfilmen kommer att få. Kommer den få unga tjejer att använda Chanel no 5?

Nä, nu går jag ut i det fina vädret. Ha det bra och lycka till på tentorna. Kraaam

Naffe said...

Haha! Söta Alma, du är för rolig!
Jag är lite småkär i Knightleys kindben och hennes pojkaktighet. Inte hennes silikonplutläppar och rollprestationer... ;)
Saknar dig och dina observationer på världen! KRAM