2009-12-06

Dagens dilemma

Shoppade och "pluggade" idag. Shoppingen gick grymt bra (ni får se resultat på bloggen så småningom), plugget mindre... Men kul hade vi när vi kollade på bilder och snackade minnen! Nästa fredag blir det avskedsfest för lilla L och kanadensiskan! Hur ska jag klara mig utan min själsfrände nästa termin? Vem ska jag svulla viet mat med? Vem ska jag skratta åt amerikaner med? Vem ska jag shaka min feta rumpa med? Kommer att sakna dig, lilla L.

Som ni ser så har min garderob växt... Så min fråga till mig själv är: hur fan ska jag få hem allt detta?


Hade med mig 4 par skor hit, har nu... 14 par skor. Efter 5 månader. Alltså snittade jag nästan 3 par/månad. Shopoholic light.

2 comments:

Marie said...

Du får dela antalet skor med antalet vårbesökare så fixar du det;)

Jag har precis städat mitt förråd och är ett litet steg närmre Tyskland...

L said...

Kommer sakna dig med:( Så kul vi har haft det under terminens gång! Tiden ihop med dig kommer jag minnas, länge... Puss my babe!