2009-12-09

"Fuck it! Again, again!"

Sitter i dormsen och pluggar igen. Som jag gjort tusen gånger hitills känns det som. Spanjorskan och Kanadensiskan övar nervöst på en presentation som de ska göra imorgon. Jag älskar dem, men de är så högljudda... Och jag fnissar hela tiden åt dem, så koncentrationsnivån är sådär. Lilla L har lämat oss. Till sitt rum alltså, hon dog inte av H1N1 eller för mycket robotdans. Stackarn är också lite sjuk och blek om nosen. Men hon har i alla fall en pojkvän som kan muntra upp henne! Medan jag sitter här... Med min makroekonomibok och min Naked Juice. Man känner sig lite ynklig faktiskt.

Såg att lillsyrran gjort en tatoo nu också. En psykolog med läppiercing och asiatiska tecken på armen... Tja, hon är ju vuxen nu och bestämmer över sin egen kropp och pengar. Men åh, när ska hon växa upp?

No comments: