2009-12-17

Oy vey!

Jag har för en gångs skull pluggat ikväll. Inte mycket, men ändå. 2 finals imorgon. 12.45-5 kommer min stackars hjärna att jobba hårt. Men sedan hoppas jag få en härlig myskväll med lilla L och TWI!... Vi ska hjälpa henne att packa ihop hennes grejer. (Och packa ner henne i en liten ryggsäck och gömma henne här tills hennes familj åker hem igen.) Blir en av våra sista häng ihop...

Sedan måste jag hem och packa till min lilla tripp till Boston! Åker kl 13.00 på fredagen från Sacramento. Ska bli så kul! Kommer fram midnatt och Emma har lovat att hämta mig på flygplatsen! Det ska bli så kul att träffa henne igen! Och sedan tar vi 2 dagar i the big apple, the city that never sleeps, the one and only... NEW YORK! Längtar! Ända sedan jag var där 2002 har jag velat komma tillbaks. Det är något speciellt med den staden. Ska värma upp med några Gossip Girl-avsnitt!

Kommer hem 22:a sent på kvällen och kl 07.30 den 23:e ska jag ta en vietnamesbuss till San Jose för att fira jul med min gudmors familj. Slappa? Sova? Vad är det?


Inte den mest smickrande bilden kanske men ville visa min nya PJ med coctail-glas. Varm och passar en partyprinsessa som mig! Mmm, Cosmos...

No comments: