2009-12-15

Diskriminering

Friedrice är ett community på nätet för asiater i Sverige. Jag har hängt där länge (sedan 2007?) för att spana, spionera, håna, ragga och framför allt att skratta åt fåniga asiater. Ibland är det kul att hitta någon likasinnad banan att ha djupa konversationer. I alla fall så försökte jag ladda upp denna bild som min profilbild:


Fick då detta meddelande: Din presentationsbild blev ej godkänd därför att: Båda ögonen måste synas tydligt. Blev lite förvirrad. Är det någon som ser 2 ögon på dessa bilder nedan? Och tänk på alla stackars asiater som har pyttepyttesmå ögon. Och dem som har ett stort och ett litet? Ska inte de få ha någon profilbild? Diskriminering!
Dagens i-landproblem...
(Till er vars bilder jag lade upp här, använder er som exempel bara och allt är skrivet med mycket humor och kärlek!)


4 comments:

Oppa said...

Klockrent! Jag har också råkat ut för diskrimineringen :( Töntar ;)

Sussi said...

Hahaha så himla roligt skrivet =)
Och jag älskar din julheader! Damn vilken snygg kropp! Sådär vill jag se ut om jag lyckas hålla mitt nyårslöfte i år och börja träna och äta hälsosamt hehe.

hoppas du har det bra !
Kram kram.

Naffe said...

Oppa: Visst är dem... Frågade faktiskt en av admin varför jag inte fick ladda upp den, han tyckte att den jag har nu funkade, så varför klaga... Tönt!

Sussi: Haha, tack gumman! Men du, modellen, du har ju värsta pangkroppen redan nu! Dessutom är min bild 2 år gammal! ;) KRAM på dig

Xia said...

Min sambo hade samma problem... :p
men admins har väl alltid varit sellektiva så varför inte på den punkten höhö.

Puss