2009-12-08

Svennebanan

Tomas Ledin, Patrik Isaksson, Orup, Peter Jöback... Åh ibland älskar jag svensk medelåldersmusik! Nu ska jag krypa ner i min sköna säng. I morgon ska jag upp "tidigt". Blir en lååång dag. Och ingen robotdans som kan muntra upp mig!

Fick ett julkort från min familj. Saknar dem så sjukt mycket nu. Och det kommer att vara värre till jul... En jul utan familjen. Vad är det? Ni som vill muntra upp mig kan väl skicka över lite svenskt julgodis. Juleskum, pepparkakor med grönmögelost, saltlakrits, lösgodis... Åh, vad gott!

Var god skicka till:
Naffe Nguyen c/o Jennifer Dam
8804 Inisheer Way
CA 95828, Sacramento
USA


Julkort från Sverige

2 comments:

Anonymous said...

Har min lillsyster varit snäll iår...man får bara saker om man har varit snäll...saknar dig/Chi T

Naffe said...

Em är alltid snäll! ;) Saknar min chi!