2009-12-29

Nordstroms Rack

Var meningen att jag skulle ut och fiska krabbor ikväll med en "kusin" i min ålder. Men han ställde in på grund av regn. Ingen har väl dött av lite regn, tänkte jag surt och hostade lite slem. Ja, jag är lite hostig igen. Typiskt. Så istället ställde jag mig på Wii Fit brädan och lekte lite. Till min stora fasa känner jag att jag kommer att få träningsvärk imorgon. Så svag och otränad jag är...

Idag var jag på Nordstroms Rack, vilket är Nordstroms' outlet typ. Helt sinnessjuka priser, mina shoppinggalna vänner. Marc Jacobs väskor för runt $200. Lite maffigt för min tunna plånbok just nu. Men jag är säker på att jag kommer att haffa en innan jag åker tillbaks till Sverige... Köpte dock 2 parfymer: Daisy Marc Jacobs och Lacoste's Touch of Pink. Mmmm... Och vad kostade dessa älsklingar? $40 var, alltså runt 280 SEK. Galet. Köpte även ett par lite "vuxnare" jeans från Calvin Klein för $25. Galet I tell you.





Mina fynd idag!

Jag har lovat att laga en svensk middag till släktingarna här. Insåg att det blir till typ 20 personer... Vad i helsicke ska jag laga? TIPS NÅGON!

2 comments:

Lisa said...

Köttbullar såklart!

Naffe said...

Det blir det! :)