2009-12-13

Jag och Sitting Bull

Inget luciatåg. Inga lussebullar. Ingen mjuk kramsnö. Ingen julgran. Bara regn, regn, regn. Welcome to winter in California! Sitter i ett kallt rum i biblioteket och pluggar faktiskt hyfsat effektivt. Det är jag och Sitting Bull. Han stirrar över min axel och ser till att jag inte facebookar eller gör annat dumt.


Ursäkta mitt "jag somnade kl 4-min" och mitt hemska "oj-regnar-det?"-hår...

Igår lyckades jag köra hem Lenas familj i spöregnet på alla läskiga motorvägar utan att köra ihjäl dem! Är så stolt! Fick som pepparkakor och choklad av hennes gulliga familj! Tack! Högg in på min Plopp direkt! De var verkligen en liten gullig familj som bryr sig om varandra. Höll nästan på att lipa när jag såg hur rörd Lenas mamma var när hon kramade om sin dotter på flygplatsen. Familjekärlek är verkligen en kärlek för sig. Jag saknar min familj så mycket just nu...

2 comments:

Alma Kirlic said...

Du kan trösta dig med att vintern här är precis likadan. Regn, regn och ännu mera regn.

Alma Kirlic said...

My bad. Nu är det jättemycket snö. Sorry.