2009-12-16

To Lena & Daisy

Lena: Min söta soulie! Omtänksam, rar, rolig och alltid redo för nya äventyr. Din dåliga humor och robot-dans har verkligen förgyllt mitt liv här. Kommer att sakna ihjäl mig efter dig men vet att vi garanterat kommer att ses igen i Sverige! LOVE YOU!

Daisy: Always radiant beautiful, sweet as sugar and always humble and caring. One of the nicest and happiest people I've ever met! I'm gonna miss your crazy faces and sounds so much! I really hope I see you again on your wedding with Titi! LOVE YOU!


So many memories with you...

Om ni undrar vadan detta så beror denna sentimentalitet på att två av mina närmsta vänner här snart åker hem till sina hemländer och lämnar kvar mig med alla hemska amerikaner! Nej, så farligt är det inte. Men det känns så sorgligt!

No comments: