2009-12-01

Förvirring

Råkade somna med laptopen och matteboken i sängen vid 22... Vaknade med ett ryck klockan 23 och var helt förvirrad. Visste inte om det var dag eller natt och var jag var och varför jag hade en datorsladd i pannan. Precis i det ögonblicket övervägde jag att bara somna om, fullt påklädd med jeans och sjal och smink. Men jag tvingade upp min sjölejonskropp, tog en dusch och borstade tänderna. Nu känner jag mig som en ny människa! Så nöjd att jag faktistk Ska plugga en liten stund till och sedan somna in med doftande hår och ett leende på läpparna.

Vad KUL att ni kommenterar förresten! Efter mitt thanksgiving-paus hade jag så få besökare att trodde att ni dissade mig, men det verkar som ni är tillbaka nu. Kommentera mera, mina sötnosar! Era värmande, roliga och smarta kommentarer får mig att le mitt i all pluggstress. Puss puss puss!


Finn 3 nya saker.
(Nytvättat hår, ny Ralph Lauren-pj, nytandtrådade tänder!)

1 comment:

gymmy said...

hehe tack :) hoppas allt flyter på där i usa