2009-12-11

Ursäkta röran!

Jag får be om ursäkt för mina flamsiga inlägg den senaste tiden. När man tentapluggar är man oftast lättroad och bloggar om dessa "roliga" ting. Som ni märker tar jag inte riktigt mina 4 finals på allvar... Men jag ser på statistiken att ni hänger kvar och jag älskar er för att ni står ut med mig! Love you!


L chattar med pojkvännen och jag är på Facebook. Bra där!


Snacks made these beautiful bodies...

Imorgon är det dags för H1N1-vaccin i nässprayform! Ska bli spännande... Sedan blir det jobb på Walgreens. Och sedan avskedsfest. Sorgligt, men ack så roligt det ska bli. Blir en förfest i dormsen och sedan utgång på Tre. 9 personer står på gästlistan! Nice!


Lovade ju att ni skulle få se mina nya kappor! Tada!

1 comment:

Erica aka Mami said...

Ooooh shiiit, jackan till vänster var helt sjukt galet snygg!!!! Sötnos!!