2009-12-12

I dont need no love, all I need is a DJ!

VILKEN KVÄLL! Det var nog en av de bästa utekvällarna i Sactown! Bästa stället, bästa musiken, bästa Baileys, bästa tequilan och bästa bästa gänget! Åh, vad jag kommer att sakna mina tjejer! Vi förfestade, åkte 7 personer i en bil, stängde stället, åkte 8 personer och en hund tillbaks till dormsen, efterfestade till 4 och kom inte i säng förrän 5... Det blev en fnissig natt och morgon med Twi! och lilla L... Inga fler kommentar på det! Vaknade runt 13 idag, käkade brunch, åkte hem och hämtade pluggrejer, köpte vietnamesiska sandwiches och nu sitter vi här och försöker studera... Hela dagen har jag känt mig mycket bättre men så fort jag sätter mig ner med böckerna så rinner näsan och jag får huvudvärk. Tror jag är allergisk mot mina böcker...







"I wanna hustle!"

1 comment:

Matt said...

I get no love in the blog pictures for that night? Pretty lame!