2010-12-01

-25 C/-13 F

Jag är alltså tillbaka i Sverige. Som ni kan förstå har jag inte bloggat på ett par dagar eftersom jag ville spendera all tid med A de sista dagarna. Vi hade det bra. Denna avsked var mycket lättare än det förra då jag bölade som en bebis.

Men nu är jag tillbaka i Sverige. Jag har en del att klaga på. Jag har en del att vara glad över. Låt oss börja med det dålig och avsluta detta inlägg med det bra.


Naffe är arg på:
  • flygresan från helvetet
  • förkylningen från helvetet
  • försenat bagage
  • försenat tåg och tågkaos i Östergötland
  • kylan från helvetet - MINUS TJUGOFEM!
  • A, som gör att jag saknar honom hela tiden

Naffe är glad att:
  • hon kom fram relativt oskadd efter 25 timmars resetid
  • hon är hemma hos mamma&pappa och blir ompysslad
  • bagaget kom med bud i morse
  • tågresan gick relativt smidigt trots kaos
  • kunna vara inomhus och skriva på exjobbet
  • A är en stabil, trogen och omtänksam pojkvän

No comments: