2012-07-01

Blöt söndag

Det är söndag. Min enda lediga dag denna vecka. Och så ösregnar det. Men det är faktiskt lite mysigt. Huset är helt tyst så när som på det smattrande regnet mot fönsterbrädet. Nu tror ni säkert att jag vaknade nyss. Tji fick ni. Jag var uppe klockan 9 och skypeade med Anthony. Sedan käkade familjen en tidig lunch och nu är jag faktiskt redo för lite plugg. I dag blir det bodypump klockan 17.20, sedan ska jag nog hem till föräldrarna igen och kolla på Italien-Spanien med pappsen. Final ju.

Min älskade fästman (fortfarande ovant att säga det!) och jag hade ett helt fantastiskt skypesamtal i morse. Mer behöver jag inte säga. När man avslutar ett skypesamtal brukar nedanstående ruta komma upp med frågan "How would you rate the overall quality of this call?". Idag skulle jag välja "Excellent - perfect, clear, no problems". 


No comments: