2013-10-24

5 km!

Hallå vänner! Vad gör ni en torsdag som denna? Snart är det helg igen... Helt sjukt vad veckorna går fort. Nu är det snart november! Galet. Har varit ute och sprungit 5 km i det fina vädret. Det var "bara" 15 grader när jag började springa vid kl 11, men solen värmer fortfarande. Så skönt!

Konstig sak som hände idag. En tjock asiatisk kille stoppade mig på min springrunda och ville ha mitt telefonnummer. Han var ny i Natomas, där vi bor, och kände ingen. Tyckte synd om honom så jag sade att han gärna fick hänga med mig och min man. "Your husband?!" utbrast han och ville sedan inte ha mitt nummer. Suck, här försöker man vara snäll och hjälpa en stackars, ensam krake men han är bara ute efter booty.

P.S. Ni som har Macbook - nu kan ni uppgradera gratis till det nya operativsystemet OS X Maverick! Så smidigt, lättanvänt och snyggt! Apple for life! Haha, nu hatar Björn mig.

Nu ska jag käka lite lunch och sedan jobba hela dagen med e-learning projektet!
Röd och svettig tjej!

No comments: