2013-10-23

Drug test - check!

Hallå, mina vänner! Jag har precis kommit hem från en produktiv förmiddag. Vaknade kl 8 och gick upp och gjorde i ordning mig med älsklingen. Åkte sedan 35 minuter till Lincoln, en förort till Sacramento kan man säga. Apoteket ligger mitt ute i ingenstans, hehe.

Apotekschefen Gabe var trevlig dock lite stressad.  Det var bara han och en tekniker där på förmiddagen, så det verkade som om de hade mycket att göra. Dessutom visste han inte att jag skulle komma in idag trots att Satinder sade till mig att göra det. Vi hann inte prata så mycket, utan han skickade iväg mig på drug test. Fick köra en 15 minuter bort och kissa i en kopp, haha. När han fått resultatet från det så fortsätter processen med background check och så vidare. Behöver 40 timmar computer training också för att lära mig deras datorsystem. Spännande! Håller er uppdaterade!

Dagens outfit: Helt klädd i TH och dagens äventyr: sett mitt internship apotek för första gången!

No comments: