2013-10-23

Firade stort!

Här kommer lite bilder från igår kväll. Vi firade stort att jag fått ett internship med Walgreens, så A bjöd mig på Ella, vår favoritrestaurang här i Sacramento. Anthony sade hundra gånger hur stolt han var över mig. Jag hade inte klarat allt detta utan honom och hans support. Det var så mysigt att ta en drink och käka gott med min älskling. Det är vi värda! Men nu har vi använt upp våra två "äta-ute"-tillfällen som vi har varje vecka. Så nu måste vi laga mat varje dag resten av veckan, haha. 

Det blev margarita för mig och en whiskey-drink för A

Till förrätt blev det stekt bläckfisk med pocherat ägg, det var så där...

Den andra förräten var steak tartar - det var nog det godaste på hela middagen!

Till varmrätt blev det hummer för A och sturgeon (störe) för mig - gott!

Kanelpavlova! Mmm, men A tyckte att den i Stockholm var godare!

Älskar Ellas inredning!

Nöjd tjej väntar på notan (som var rätt maffig...)!

No comments: