2013-10-03

Måste... Jobba...

Nu när mitt e-learning projekt har börjat har jag sådan ångest. Haha, typiskt när jag väl fått ett jobb så har jag jobbångest! Uppdraget består alltså av att sätta ihop en e-utbildning för farmacevter på apotek. Utbildningen består av tre lektioner, fallbeskrivningar (Agda, 75 år har allergi t.ex.), kunskapsfrågor, sluttest och källor för fördjupning. Och allt detta ska vara klart för faktagranskning 30 oktober. Dessutom har jag ett skypemöte med min kontaktperson nästa tisdag. STRESS! Haha, så gick det med att ligga vid poolen... 

Idag har jag i alla fall tvättat, skicka brev och handlat lite fler gröna växter. Allt för att slippa jobba, haha.

Sitter framför datorn och dricker favoriten San Pellegrino!

1 comment:

Killen som ringer om natten said...

Om du behöver hjälp med fallbeskrivning så kan komma på MASSOR....just saying :)