2013-10-21

Sådär

Har haft en sådär dag idag. Gick upp tidigt som vanligt och hann Facetimea med Leon och mina saknade syskon. Dessutom ringde min käre Jocke och vi pratade en lång stund. Så mysigt! Jag visade honom en bild på min bröllopsklänning och han började nästan gråta. Awwe, hur gulliga vänner har jag inte? Längtar tills dem är här!

Gick även igenom mina housewife duties: städade badrummen, diskade, vattnade blommor... Åh, så intressant! Sedan fick jag lite dåliga nyheter. Kommer ni ihåg Rite-Aids district manager som jag var på intervju med? Hans chef hörde äntligen av sig till mig idag. Dock har hon inga tjänster i Sacramento utan bara i norra Kalifornien. Det närmaste stället ligger 3 timmar härifrån. Så jag ska undersöka lite i saken. Men jag blev så ledsen att jag inte fick någon tjänst vid Rite-Aid som ligger 5 minuter härifrån! Jaja, vi får se... Man kan ju inte ha tur jämt! Blev så sur att jag ringde till tre andra apotek och kollade. Hoppas på tur någonstans.

Anthony tyckte lite synd om mig och ville få mig på bättre tankar genom att bjuda mig på sushi. Mmm, sushi kan muntra upp den ledsnaste. Sjukt gott! Provade vit tonfisk för första gången, så gott att jag nästan dog...

Vit tonfisk, lax, hamachi och en Volcano-rulle!


No comments: